• وبلاگ : عباسيه‏‌ها
  • يادداشت : دريغ از يك علمدار...!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمدرضا کوزه گر کالجي 

    به نام خدا

    در كنار جنايات اسرايل در غزه نبايد از جنايات سهمگين و ضدبشري طالبان اين خوارج مدرن كه در حق شيعيان مظلوم پاكستان و هند مرتكب مي شوند به سادگي گذشت. روزنامه ي اطلاعات مورخ دوشنبه مورخ 23/10/87 به نقل از خبر گزاريهاي بين المللي نوشته است: در حمله ي وحشيانه ي جلادان يزيدي طالبان به محل تجمع عزاداران حسيني در روز عاشوراي حسيني سال جاري در يكي از شهرهاي پاكستان متاسفانه 42 نفر از شيعيان مظلوم پاكستاني جان به جان آفرين تسليم كردند.يا در خبر 20:30 شبكه دوم سيما مورخ 23/10/87 گزارش شده است كه درحمله ي 3 تروريست به عزاداران حسيني در روز عاشورا يك نفر از عزاداران شهيد و تعداد زيادي مجروح شدند.اي كاش صدا وسيما،نويسندگان،علما ، ائمه ي جمعه و جماعات ،رسانه هاي گروهي و كارشناسان ذيربط خطر طالبان و تفكرات خشن، خشك و بيرحمانه ي طالباني را بيش از پيش گوشزد نمايند.

    + محمدرضا كوزه گر كالجي 

    به نام خدا

    در ظلم و جنايت اسراييل شكي نيست كه در غزه مرتكب جنايات جنگي شده است. اما مقصر اصلي كشتار فلسطيني ها درواقع دولتها و ملتهاي عربي مي باشند كه بعضي از دولتهاي عربي متاسفانه رابطه ي اقتصادي و سياسي با اسراييل برقرار كرده اند.وقتي شخص ملك عبدالله پادشاه عربستان كه خود را به اصطلاح كليددار كعبه مي داند با بوش احمق و ضد بشر شراب مي نوشد و آبروي جهان اسلام را در انظار جهانيان مي برد تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل. در مقابل چشمان جهانيان كودكان و زنان فلسطيني به خاك و خون كشيده مي شوند ولي اعراب ككشان نمي گزد.واقعا زهي شرم و زهي اف بر عربهاي بي غيرت و بي شعور .قبل از اسراييل جنايتكار مقصر اصلي كشتار ملت آواره ي فلسطين در واقع دولتهاي عربي عياش و بزدل مي باشند.

    پاسخ

    از همراهي و حوصله ي شما سپاس گزارم.
    يا حسين .ع.

    سلام بر شما دوست عزيز ...
    ممنون از حضورتون ... سرافراز فرمودين ...
    سلام.ممنون كه سر زدي. در نوع خود جالب است.
    + هيربد 

    سلام

    ميدونم كه شما اونقدر بزرگواريد كه از حرفهاي من ناراحت نمي شيد ولي بايد چند مورد رو خدمتتون بگم

    قياس در اينكه غزه كربلاست و چقدر علي اصغر و علي اكبر و رباب و .. اصلا كار درستي نيست كه با توجه به جوهره وجودي و مقام الهي كه خداوند به انسانها داده اصلا قابل قياس نيست

    ما ازاين جهت خشم ميكنيم و غصه داريم كه ظلم مي شود و الان يزيد زمان اسرائيل است و بايد رد مقابلش ايستاد ولي اينكه بگوييم سپاه حسين در همان 1400 سال پيش در مقابلش ايستاده جاي تامل دارد

    بگذريم از كيفيت و چند و چون ماجرا و اينكه ناصبي هستند و يا هر چيز ديگر همين هايي كه عاشورا جشن ميگيرند

    موضوع برميگرده به ظلمي كه اسرائيل داره بدون ترس انجام ميده و همه فقط محكوم ميكنند

    اين جاي سوال داره ؟ تا كي ميخواهيم محكوم كنيم و محكوم كنيم

    پاسخ

    سلام. متوجه منظورتون شدم. منتها اين فقط تشبيه بوده. تشبيه دختران خردسال به بي بي رقيه سلام الله عليها و ... و البته فكر نمي كنم قياسي باشه. فقط يه تشبيه هست. من خودم بيشتر از كلام استاد مطهري به اين متن رسيدم. اين كه اسرائيل، يزيد ِ زمان ماست. شمر ِ زمان ماست . و اين كه از همه اين ظلم و ستم ها پيكر رسول خدا در درون قبر مي لرزه. بهر صورت اين تلاش و كوشش ناچيز يكي مثل من اگر چه به اندازه ي قلوه سنگي كه كودك فلسطيني در مقابل تانك اسرائيلي مي ندازه هم به حساب نمياد، اما شايد قطره ي آبي باشه از اون يك سطل آبي كه حضرت امام فرموده بودند.
    عجيبه! به بركت انقلاب اسلامي و بيدارگري امام خميني (ره) الان سالهاست كه اين ملت مظلوم راه و رسم شهادت رو انتخاب كردن. به اميد به ثمر رسيدن اين مجاهدات.